środa, 13 listopada 2013

I HAVE A DILEMMA! HELP ME!

Heeej :) Jak już w tytule wspomniałam mam dylemat i oczekuję, że wy mi pomożecie temu zaradzić.
A więc po pierwsze opowiadanie Case Closed nie długo dobiegnie końca. Pociągnę do 20 rozdziału i wstawiam epilog. Szkoda mi trochę kończyć to opowiadanie, ale cóż wszystko ma swój koniec.
Lecz nie martwcie się, ponieważ zamierzam pisać nowe opowiadanie o Zerrie! I w tym właśnie jest problem... Mam trzy pomysły na to opowiadanie, ale nie wiem, który wybrać. HELP ME!
Opiszę krótko moje pomysły, a wy mi napiszecie, który jest najlepszy.
1) Fanfiction, Zayn jest Bad Boy, narkotyki tralala, i takie tam duperele, a Pezz nie wiem, czy będzie w LM, no ale wiadomo już, że ona będzie ta Good Girl
2) Również fanfiction, lecz odwrotnie, Perrie jest Bad Girl, a Zayn Good Boy.... Hahahahaha, jak to brzmi xD Zayn Malik, Good Boy xDD Z sis ryłam się, z tego, że Pezz będzie taka Dark, a Zayn taki "misio-pysio" xD Hahaha... Już jestem spokojna.
3) A ten to już zupełnie od czapy... Ona: wampir, on: wilkołak. Na początku nie będę się lubić, co jest oczywiste. Chyba każdy z was wie z różnych bajek, filmów itp, że wilkołaki i wampiry są największymi wrogami. Ale wracając... Jednak po pewnym czasie wszystko się zmienia, zostają najlepszymi przyjaciółmi, Zayn się w niej zakochuje, ona nie jest pewna swoich uczuć, lecz owy wilkołak jest dla niej bardzo ważny. Będą się spotykać w ukryciu, ponieważ ich ojcowie nie mogą się dowiedzieć o ich znajomości. Niestety, potem ich znajomość wyjdzie na jaw, dojdą do tego wszystkiego różne tajemnice. Zapomniałam wspomnieć, że ojciec Perrie jest królem królestwa wampirów, a ojciec Zayna przywódcą watahy (w tym pomyśle, grupa wilkołaków, trzymających się razem, krótko mówiąc ONE BIG FAMILY). Wszystko będzie się działo w dawnych, dawnych latach. A, no i w tym opowiadaniu wilkołaki nie wyglądałyby tak: http://zycie-po-zachodzie-slonca.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/695949/files/blog_kt_4678949_7102989_tr_c.jpg , tylko raczej podobnie, jak w Zmierzchu, czyli ogromne wilki (nie osądzajcie mnie o ściąganie, czy coś podobnego, po prostu bardziej mi pasują takie wilkołaki niż takie, jak podałam zdjęcie). Wiem, że ten pomysł może wam się wydawać taki typu "nieszczęśliwa miłość", jak z "Romeo i Julia" czy "Titanic", ale to opowiadanie nie będzie opowiadało tylko o ich miłości, jak już mówiłam na jaw wyjdzie wiele tajemnic, i ogólnie dużo będzie się działo. Nie chcę więcej zdradzać, ale mam nadzieję, że mniej więcej wiecie o co mi chodzi.

To który najlepszy? No chyba, że żaden komuś się nie spodobał, to niech mówi śmiało.
Piszcie w komentarzu numerek pomysłu i pamiętajcie, że jestem otwarta na wasze propozycje ;)
Mam nadzieję, że pomożecie :) xx

/Hope

12 komentarzy:

  1. Yh no szczerze mowiac, to Pezz bad girl jest oryginalny... tylko jakbys to pisala to musisz to rozegrac tak, zeby Zayn i Perrie nie wyszli karykaturalnie... w sensie, no jednak nie przesadzic z tym, ze ona zla a on dobry, bo wyjdzie wrecz niedorzecznie xd
    A ten z wilkolakami i wampirami... kuszacy, bo ciekawa jestem, jak to opiszesz, ale wydaje sie troche... glupawy? XD no mimo wszystko kojarzy sie ze zmierzchem. Wiec o ile nie bedzie za duzo tego watku romantycznego (bleh) a wiecej tajemnicy i przygody to calkiem spoko :D
    No wiec ja jestem za jednym z tych dwoch... nwm ktory, wez pod uwage, ktory by ci sie lepiej pisalo i czy dasz rade sprostac temu, bo ten fantastyczny bedzie z tego co widze dosc trudny :)
    @horny_hot_dog

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie zdecydowanie 1 :)
    ale wybierz to co ty uważasz za najlepsze i co będzie ci lepiej pisać

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie najlepsza 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje mi się, że 2 :>
    szkoda, ze niedługo koniec tego bloga :(
    @letmakeamove

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są super.
    Ale ja np nigdy nie czyt. czegoś takiego jak 3.
    Chyba 3 bd super XD

    OdpowiedzUsuń
  6. A więc postanowiłam, że na razie założę bloga do 2, ale będę na kompie pisać też 3, a siostra mi sprawdzi, bo trudno będzie coś takiego pisać, ale spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Twój blog został nominowany do najlepszego bloga w spisie ♥
    http://spisfanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem za 3 :)

    Jeśli masz czas i oczywiście chęć to zapraszam do mnie :)
    http://everythingaroundyouisnotreallynormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, twój blog przeszedł do kolejnego etapu w spisie http://spisfanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń