poniedziałek, 30 grudnia 2013

Libsten Awards

Za nominację dziekuję bardzo Sasi Żabci :) To miłe, że [jak to określiłaś] kochasz mojego bloga :D

Zasady:
Nominacja do Liebster Adward jest otrzymywna od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, od którego otrzymało się nominację.

Odpowiedzi:
1. Co skłoniło cię do założenia bloga?
Ten obrazek :')


I to, że były wakacje, a mi się nudziło xD A, no i w te pamiętne wakacje zostałam Zerrie Shipper ^^
2. Jakie jest twoje hobby?
Muzyka, czyli: uwielbiam słuchać różnych gatunków muzyki (najczęściej pop, rock, zdarza się metal), śpiewanie i granie na pianinie.
3. Ulubiony film?
Jest wiele filmów, które wprost uwielbiam, więc niestety, nie umiem wybrać jednego.
4. Ulubiona piosenka?
Na to pytanie w żadnym wypadku nie umiałabym odpowiedzieć, ponieważ jest tyle utalentowanych gwiazd, które tworzą tak wspaniałą muzykę (nie tylko mi chodzi o 1D i LM), i tak różniącą się od siebie, że nie umiem wybrać. Każda piosenka ma to coś w sobie.
5. Do jakich fandomów należysz?
Directioners, Mixers, Zerrie Shippers.
6. Ulubiony kolor?
Tęczowy.
7. Za co cenisz swoich przyjaciół?
Za to, że są prawdziwi, szcerzy wobec mnie i, że rozumieją mnie. (wliczam w grubkę moich przyjaciół cztery bardzo ważne mi osoby)
8. Ulubiony blog?
Nie mam ulubionego.
9. Ulubiony przedmiot?
W-f i J.Ang.
10. Kto jest twoim idolem?
One Direction, Little Mix, Bon Jovi (jako zespół), The Beatles, Bryan Adams, Sting. To są główne gwiazdy, ale jest jeszcze wiele innych, które szczerze podziwiam.
11. Ulubiona potrawa?
Sushi, pizza, lazagne.

Moje nominacje:
4. Light
5. SHADOW

Nominuję tylko 5, ponieważ resztę nominowałam w ostatnim LA, który pisałam jeszcze w tym miesiącu :)

Moje pytania:
1. Ile łyżeczek cukru słodzisz do herbaty?
2. Uważasz, że Sophiam (Liam + Sophia) to ustawka czy prawdziwy związek?
3. Shippujesz jakiś nieistniejący związek?
4. Ulubiony aktor/ka?
5. Najbardziej nielubiane przez ciebie danie?
6. Ulubiony typ opowiadań? (romans, dramat, fantastyczny, itd)
7. Byłaś kiedykolwiek za granicą? Jak tak, to gdzie?
8. Po której części fandomu jesteś? (tak ten fandom już się niestety, podzielił na części) Elounor Shippers, Larry Shippers, masz to głęboko w poważaniu?
9. Co zainspirowało cię do pisania opowiadania? Jeśli nic, to dlaczego zaczęłaś pisać?
10. Jakie było twoje pierwsze opowiadanie o 1D, które zaczęłaś czytać?
11. Jesteś cichą osobą czy głośną? (chodzi mi o to, czy np. dużo gadasz, śmiejesz się czy raczej masz taki "swój własny świat")

/Hope.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz