czwartek, 19 grudnia 2013

Liebster Adward

Za nominację dziękuje bardzo Lissie :) Ty na tym blogu jesteś ze mną od początku aż do teraz, i mam nadzieję, że do końca ^^
Wow... Ostatnio byłam nominowana do Liebster Adward na początku tego bloga, już trochę zapomniałam jak to się wszystko odprawia xD

Zasady:
Nominacja do Liebster Adward jest otrzymywna od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, od którego otrzymało się nominację.

Odpowiedzi:
1. Masz jakiś szczęśliwy nr? Jak tak to jaki? 
Hmm... 69! Żartuję, nie mam xD
2. Ulubieniec z 1D? 
Liam i Zayn
3. Co najbardziej lubisz jeść?
Sushi lub orzechową czekoladę
4. Masz jakąś rodzinę za granicą?
Brat mojej babci mieszka w Szwecji
5. Jakie gatunki filmów najbardziej lubisz?
Komedie, fantastyczne i przygodowe
6. Jesteś typem samotnika czy raczej duszą towarzystwa
Duszą towarzystwa
7. Masz rodzeństwo? Brat czy siostra?
Mam siostrę
8. Ulubiony przedmiot w szkole?
Wf i J.Ang.
9. W jakim kolorze masz pokój?
Różne odcienie fioletowego
10. Która pora roku najlepsza?
Lato
11. Ideał chłopaka? 
Liam Payne! A tak w realnym świecie, to nie wiem, bo mam dopiero [prawie] 12 lat xD

Moje nominacje:
10. the other dark side
11. Escape - Fanfiction

Moje pytania:
1. Od kiedy piszesz opowiadania?
2. Shippujesz jakąś parę? Którą?
3.  Byłaś na TIU? Jak wrażenia?
4. Co najbardziej poprawia ci humor?
5. Co robisz, gdy się stresujesz?
6. Masz zwierzaka?
7. Masz chłopaka/dziewczynę?
8. Byłaś kiedykolwiek za granicą?
9. Jakie jest twoje hobby?
10. Ulubieniec z 1D lub LM? (lub z obu)
11. Jakiego gatunku muzyki najczęściej słuchasz?

/Hope.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz