poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Informacja co do rozdziałów.

Hej! Chciałam wam przedstawić w tym poście dni, w których będą dodawane rozdziały.
Więc będę one w: poniedziałki, środy i piątki. W weekendy nie będę dodawać. To jest na razie układ do końca wakacji. W roku szkolnym przedstawię wam nowy.
Wiem, że trochę rzadko będę dodawane rozdziały, ale tak mi jest najwygodniej, a w weekend najczęściej nie mam czasu. Mam nadzieję, że rozumiecie.
A rozdział 4 nie będę dodany dzisiaj, ponieważ internetu nie mam w domu, a teraz jestem u koleżanki, żeby to wam napisać. Kiedy będę miała już net postaram się jak najszybciej wstawić rozdział, czyli jeszcze w tym tygodniu.
Przepraszam, mam nadzieję, że nie wpłynie to na waszą opinię co do bloga.

/Hope

2 komentarze:

  1. Czekam niecierpliwie ;) ps.Kocham twojego bloga :*
    Jestem cholernie ciekawa jak potoczy się to wszystko i wgl kocham Zerrie więc mam nadzieję że nie będzie za ostro a Malik się poprawi...Dodawaj jak najszybciej kolejny rozdział bo niecierpliwie czekam i wbij sobie do mnie http://oficial-blog-onedirection.blogspot.com/ :) Twoja mixers i directioners/Viki xx

    OdpowiedzUsuń
  2. ohh..no więc pozostało tylko czekać na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń