niedziela, 4 sierpnia 2013

Prolog

Co to znaczy kochać? Czuć do ukochanej osoby więcej niż przyjaźń. Kiedy jesteś zakochany, możesz zrobić dla tej osoby wszystko. Tak właśnie jest ze mną... Dla niego mogłabym zrobić wszystko, dosłownie. Tylko co z tego, jak on ma to gdzieś? Próbuje być romantyczna - odpycha mnie. Chcę mu pokazać jak bardzo jest dla mnie ważny - odpycha mnie. Kiedy chcę go pocałować lub powiedzieć "Kocham Cię", on tylko wzdycha z poirytowaniem. Jesteśmy ze sobą już ponad pół roku. Na początku był jak książę z bajki. Romantyczny, kochający, opiekuńczy... A teraz... Wychodzi na imprezy, nie ma dla mnie czasu, kiedy jesteśmy choć na chwilę razem, on ogląda tylko telewizję, nie rozmawia ze mną, chyba, że jak chce, żebym mu coś przyniosła. Po mimo to, nadal go kocham. Moje uczucia do niego nie wygasły. Może to dziwne, ale ja nadal jestem pewna, że to tylko chwilowy kryzys w naszym związku i, że niedługo wszystko będzie tak jak dawniej. Dużo osób mówi, że ten związek nie ma sensu, ale ja nie mogę go tak zostawić. Za bardzo go kocham.
A mówiłam już, że razem mieszkamy? To znaczy "mieszkamy". Głównie to ja tam mieszkam, bo on prawie codziennie nocuje u któregoś z chłopaków. Nie chodzi o to, że jestem zazdrosna, ale jestem jego dziewczyną, więc powinien poświęcać mi chociaż trochę wolnego czasu.
Może jeszcze będzie tak jak dawniej... Może nie wszystko stracone... Czy nasz związek przetrwa? Czy on kiedykolwiek się zmieni? Nie wiem... Ale żyję w nadziei na lepsze jutro.


_______________________________________________________________________________
Prolog wyszedł beznadziejny. Przepraszam, ale nie jestem dobra w pisaniu prologów. Piszcie szczerze, jeśli wam się nie podoba.
CZYTASZ=KOMENTUJESZ
Rozdział 1 pojawi się jutro.

/Hope

8 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie....
    Czytam więc komentuję.
    Zapraszam do mnie www.theothersidewithharry.blogspot.com
    Byłoby miło gdybyś skomentowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie sie zapowiada. Nie podoba mi sie że w bohaterach napisałaś że Perrie jest liderką LM bo to nie prawda...

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wiem, ja mam informacje, że jest liderką. Jedni mówią, że nią jest, a inni, że nie, więc nie wiadomo, ale ja napisałam, że jest, bo częściej widziałam w różnych faktach, itp., że jest liderką.
    /Hope

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazwyczaj czytam tylko blogi z opowiadaniami typu "Bromance", inne z reguły unikam. Nie jestem też fanką LM. Nie to, że mam coś do dziewczyn, czy coś - jakoś tak po prostu wyszło, że nigdy nie zainteresowałam się jakoś specjalnie LM - chociaż kilka razy słuchałam ich piosenek. Minęło już od tego trochę czasu. Mimo wszystko przeczytawszy "opis", czy czym to tam jest na górze - zdecydowałam się przeczytać prolog, bo nie jest on nie wiadomo jak długi, a przecież od przeczytania nie umrę. "Opis" mnie zaciekawił. Świetnie wymyślony! ;)

    A teraz prolog... Boże! Naprawdę mi się podoba!
    Tutaj od samego początku jest coś takiego jak "miłość", a mimo wszystko nie jest to przesłodzone. Nie ma lukrowego wstępu.
    Pojawia się problem, który mógłby istnieć w rzeczywistości. Błąd. Który istnieje w rzeczywistości. Nie mówię, że u tej pary, ale mogę się założyć, że u jakiejś na pewno. I to nie jednej.

    To "Ale żyję w nadziei na lepsze jutro."... Nie wiem dlaczego, ale chodź podobne teksty pojawiają się często, to i tak to uwielbiam! ;D

    Dobra. Nie będę się już rozpisywała. Po prostu - kocham to! <3

    http://ale-dla-mnie-jestes-idealny.blogspot.com/ x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu...Dziękuję. To naprawdę miłe. Dużo osób, które wiedzą, że mam 11 lat, nie chcą czytać moich blogów, bo uważają, że z powodu mojego wieku, będą one słabe. To głupie, ocenianie kogoś poprzez wiek. Ale dziękuję za tak miłe słowa. To dużo dla mnie znaczy.
      /Hope

      Usuń
  5. i ty mówisz,że nie umiesz pisać prologów on jest genialny i super i wgl jakiś tak nvfsdfjbdegtkhv...no więc tak nie mogę doszekać się rozdiałuw i lov ya <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prolog :) Czyta się go lekko i przyjemnie , wciąga czytelnika i zachęca czytelnika do dalszego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prolog bardzo uczuciowy ♥♡Wenus♥♡

    OdpowiedzUsuń