środa, 21 sierpnia 2013

Powiadomienie! CZYTAĆ!

Cześć! Mam dla was złą wiadomość... Nie wstawię dzisiaj nowego rozdział. Pojawi się dopiero w weekend, ponieważ dzisiaj jadę na działkę, więc nie zdążę napisać, a wracam w piątek, a wtedy przyjeżdża do mnie koleżanka, więc też nie będę miała czasu. Jak już wcześniej wspomniałam, pojawi się w weekend, ale to taki wyjątek.
Wiem, że czekacie na ten rozdział i chyba jesteście dość zniecierpliwieni, co wywnioskowałam po waszych komentarzach, ale niestety nie będę miała czasu, żeby napisać. Bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo... was za to przepraszam, mam nadzieję, że przez to nie zniechęcicie się do czytania bloga.
Dziękuję za te miłe komentarze pod rozdziałem piątym.
Kocham was i jeszcze raz bardzo przepraszam! /Hope

5 komentarzy:

  1. Nominowałam cię do The Versatile Blogger Award :D Więcej informacji na blogu : http://live-is-only-one-do-not-waste-it.blogspot.com/2013/08/versatile-blogger-award.html :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic się nie stało :) Miłego pobytu na działce ;* /Viki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewwwwwwww A tak na niego czekałam xd Poczekam do Soboty/Niedzieli ;cc Miłej Zabawy :************

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczekam, poczekam
    I życzę dobrej zabawy, ja idę do przyjaciółki na urodziny, chyba szykuje się melanżyk xd Czekam ;)
    @xZerrieShipperx

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczkeamy <3
    Na moim blogu są jużdwa nowe rozdziały <3 Zmieniłam link do wyszukiwania : http://kazda-ciemna-noc-one-direction.blogspot.com/
    Podrawaiam <3

    OdpowiedzUsuń